وب مانی (webmoney) یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد. در برخی مواقع، استفاده از خدمات و سرویسهای شبکه مالی وب مانی با چالشهای متعددی روبرو میشود که لازم است نمایندگان و پشتیبانان آن پاسخگوی کاربران باشند. یکی از روشهای حل مشکلات، ارسال تیکت به پشتیبانی وب مانی است؛ از آنجاییکه شبکه مالی وب مانی نمایندگی رسمی در ایران ندارد و حتی از زبان فارسی نیز برای تعامل با مشتریان، ساپورت نمیکند، نحوه ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران برای سرمایه داران این شبکه با چالش مواجه است! اگر شما هم از کاربران وب مانی هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید تا راهنماییهای لازم جهت ارتباط با پشتیبانی وب مانی از طریق تیکت در ایران را در اختیارتان قرار دهیم.
وب مانی یکی از سیستمهای مالی بین المللی محبوب و شناخته شده در ایران است که بسیاری از افراد با افتتاح حساب و خرید و فروش وب مانی، امورمالی بینالمللی خود را انجام میدهند. ارسال تیکت یکی از روش های برقراری ارتباط با پشتیبانی وب مانی است. اگر در هنگام استفاده از خدمات وبمانی با مشکلی مواجه شدید و به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید، نیاز است تا شرح مشکل خود را در تیکت ارسال کنید. از آنجاییکه این وب مانی فاقد پشتیبانی به زبان فارسی است و همچنین هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد؛ در ادامه به آموزش ارتباط با پشتیبانی وب مانی خواهیم پرداخت.
اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این شبکه مالی نیاز دارید، مقاله کیف پول وب مانی چیست را مطالعه کنید.
جهت ارتباط با پشتیبانی وبمانی، مراحل زیر را دنبال کنید:
به صفحه تیکتهای وب مانی (https://support.wmtransfer.com/asp/index.asp?lang=eng) وارد شوید و روی دکمه «New Ticket» کلیک کنید.
در مرحله بعدی، شیوه دریافت پاسخ خود را از گزینههای ایمیل و WebMoney Keeper انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اکثر کاربران ترجیح میدهند پاسخها را از طریق ایمیل دریافت کنند.
در این مرحله، نوع مشکل خود را از بین گزینههای موجود، مشخص کنید:
1. اگر با فردی که در وبمانی حساب دارد مشکلی دارید یا به طور کلی شکایتی دارید، گزینه «خدمات رسیدگی به شکایات» (Arbitration Service) برای شماست.
2. اگر با واریز، برداشت یا خرید کالا و خدمات مشکلی دارید، گزینه «پشتیبانی مالی» (Financial Support) را بزنید.
3. همچنین، در صورت وجود مشکل فنی، گزینه «پشتیبانی فنی» (Technical Support) را انتخاب کنید.
با دنبال کردن این مراحل، میتوانید به راحتی با تیم پشتیبانی وبمانی ارتباط بگیرید.
در این مرحله، به صفحهای هدایت میشوید که برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی وبمانی را تسهیل میکند. حال، شما باید نوع خدمت مورد نظرتان را برگزینید و سپس عنوان مسئلهتان را در باکس موضوع (Topic) وارد کنید. به طور مثال، در صورتیکه فرایند پرداخت هزینه خرید کالا از طریق درگاه پرداخت وبمانی با مشکل مواجه شود، عنوان این مشکل را در باکس موضوع بنویسید.
در باکس پیام (Message)، توضیحات مورد نیاز خود را ارائه دهید. همچنین، با استفاده از گزینه پیوست (Attach)، در صورت نیاز میتوانید فایلی را برای تیم پشتیبانی وبمانی بفرستید. پس از آن، ایمیل خود را وارد و کد کپچا را درج کنید؛ سپس با فشار دادن دکمه ارسال (Send)، تیکت شما برای پشتیبانی ارسال خواهد شد.
اگر روش پاسخدهی ایمیل را انتخاب کرده باشید، پس از ثبت تیکت، ایمیلی حاوی لینک تأیید برایتان ارسال خواهد شد که جهت تکمیل ثبت تیکت، باید ظرف 24 ساعت روی آن کلیک کنید و در صورتی که گزینه دریافت پاسخ از طریق وبمانی کیپر را انتخاب کرده باشید، پاسخ تیکت خود را در اپلیکیشن وبمانی کیپر دریافت خواهید کرد که به صورت اطلاعیه برای شما صادر میشود.
یکی از راههای ساده و مناسب جهت افتتاح حساب و دسترسی به خدمات وب مانی، استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسطه است. با سایت اوزن میتوانید حساب وب مانی خود را به راحتی شارژ کرده و یا از موجودی آن برداشت کنید. برای این کار باید وارد پنل کاربری خود در سایت اوزن شوید و درخواست خود را از قسمت وب مانی ثبت کنید.
در این مقاله، اطلاعاتی درباره تماس با پشتیبانی وب مانی را ارائه دادیم تا متوجه شوید که چطور میتوانید در صورت برخورد با مشکلاتی هنگام استفاده از وبمانی، با تیم پشتیبانی این سرویس در ارتباط باشید و مسائل خود را از طریق ارسال تیکت به آنها منتقل کنید. اگر شما هم تجربه ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران را داشتهاید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.